3 Responses to CH Pogoria ma nowe, piękne logo!

  1. Daniel 16 kwietnia 2009 at 17:34 #

    Marketingowy opis nie przysłoni słabości tego logo, przecież nawet średnio wyrobiony człowiek nie mający nic wspólnego z identyfikacją wizualną to zauważy. Nie ma to jak narysować kółko i napis a potem dorobić do niego ideologię. Przecież podobnej klasy gotowe znaczki można kupić na wp. Być może logo wybierał albo nawet wstępnie nakreślił wszechwładny prezes i stąd taki efekt. Projektant nie powinien przedstawiać takiej słabizny nawet jako dodatkowej propozycji w razie gdyby inne się nie spodobały. Połączenie typografii z kształtem sygnetu jest fatalne. Zielony pierścień wygląda jakby był z zupełnie innej bajki niż reszta, najpewniej jest to spowodowane przez jego zaokrąglone końce. Rozumiem że kółko i pierścień ma oddawać kształt budynku ale jego charakterystyczny kształt został tutaj zupełnie zmarnowany. Słowem zapłacono znanej firmie sporą kasę za gniota którego stworzyłby za 500 złotych dorabiający na boku gimnazjalista.

    • Bartol 22 kwietnia 2013 at 12:42 #

      Danielu, niezbyt rozumiem powody takiej ostrej krytyki, zajmuję się komunikacją wizualną od 15 lat i uważam że to logo jest bardzo dobre, świetnie wyważa prostotę i jasność przekazu. Oprócz tego, że jest proste i przyjemne to w tym jak ja je widzę to odnosi się ono do unikalnego elementu architektonicznego centrum czyli okrągłego „dziedzińca”. Nie wiem zupełnie gdzie widzisz zgrzyt pomiędzy typografią a pierścieniem. Chętnie pooglądam Twoje prace które przebijają tą propozycję, być może się czegoś nauczę 😉 Pozdro

  2. Marcin...> 28 listopada 2009 at 09:46 #

    Super sklep wszystko co potrzeba szkoda ylko że usuneli sklep sportowy (exi sport) :((( szkoda bardzo fajny sklep polecam pogoria the best

Dodaj komentarz